fredag 18 november 2011

Imorgon ska jag äntligen få träffa Maddie :)

lite uppdatering på livet hade ju inte skadat, ska sammanfatta mig kort;

-vi har flyttat längre ner på gatan, i ett stort och fint hus och bor numera med två italienska tjejer, en belgisk tjej och en kille från Argentina. Känns underbart att äntligen ha ett ordentligt hem.

-Leonardo Dicaprio har varit i Manly och spelat in en film under en längre tid, har dock inte sett skymten av honom.

-Emelie surfade häromdagen och det slutade på sjukhuset, brädan på näsan = en kanske bruten näsa. Denna sport är inte att leka med.

-Jag jobbar och står i och jobbet blir lättare och lättare.

-Var och varannan kväll är vi ute och lyssnar på lokala band.

Allt rullar på i rätt riktning fortfarande, och imorgon är jag ledig och då är det Maddies 21st. Jag ska hem till hennes lilla by och fira henne med 50 andra sedan kommer en Hummerlimosin och hämtar upp oss och kör oss in till city. Jag tror det blir en bra kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar