måndag 19 december 2011

ulriiiiige min van ar snaaaart har.

Nar man ar som mest forvirrad om framtiden kommer ett tecken fran ingenstans och allt blir helt plostligt valdigt klart. Valet om att stanna pa mitt nuvarande jobb eller ta det nya ar nu for mig klart. Aterkommer mer om det senare... Men nu blir det att jag stannar i Manly fyra manader till i alla fall. Sen maste jag ta tag i framtiden. Vad ska jag gora harnast och vad ska handa nar mitt visum gar ut i november nasta ar.

Men nu ar det jul och nyar och jag ska ha varldens basta tva veckor med min basta van!
Ledig idag och jag har varit pa yoga med Emelie, sa himla gott ar det. Nu ska jag kila ivag och mota upp Kirsty, ikvall blir det filmkvall och pizza. Och morgon ar det antligen dags att traffa Ullis igen som jag inte sett sedan juli. Wiihoooo life's good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar