onsdag 25 april 2012

8-4

Idag har jag jobbat normala timmar, dvs 8-4, det borjade med att jag vaknade 7.30 och fick springa till jobb. Anzac day och alla ar lediga vilket betyder att alla vill ga ut och ata frukost och lunch, 600 pers in och ut. Klockan tre idag fick jag 15 mins rast och jag fick da i mig frukost och lunch, jag mar sadar just nu.Gick till mataffaren efter jobb och kande mig som en riktig nio till fem mossa som gar och handlar pa vag hem fran jobb, lyckades dock bara fa med mig vindruvor och varktabletter.

Har inte druckit alkohol pa 17 dagar, ingen grej i vanliga fall, men livet har innebar till mesta dels ga ut var och varannan dag, sa att tacka nej till det och vara hemma och se film det gor ont i partyvenerna.
Efter over tva veckors detox trodde jag att jag skulle ma sa sjukt mycket battre, men jag kanner mig som ett vrak, har sjuka somnproblem, fasar varje gang jag ska ga och lagga mig for jag ligger dar och stirrar i taket x antal timmar plus en hel del annat som kanske inte bor namnas i bloggen.
Forhoppningsvis gar det over snart, jag ska iaf halla en manad minst.

Kanner mig forovrigt kraslig idag, kanner hur febern stiger sa nar jag kommer hem blir det en varm dusch och sedan bingen om jag lyckas somna... Bloo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar