söndag 5 december 2010

Day off

Söndag och jag har en dags ledighet :)
Igårkväll hade vi övermycket att göra på jobb, men det var så kul, varenda dag känns dock som ett träningspass så varmt som det är. Jobbade över en timme, sen åkte vi hem och svirade om fortare än fortast för att göra oss redo för utgång. Bohemes (nattklubben) var överfull och massa snygga semesterfirare bla, förresten vi har en hel bunt engelsmän som är här för någon fitnessträning, ni kan ju tänka er hur bra vi har det på jobbet :) När klockan slog tre och den grymma dj:n slutade spela gick halva nattklubben på efterfest, eller det var tanken, men vi kom inte in så alla hoppa i poolen istället haha. På väg hem dyngsura som vi var gick vi in om några från jobb och stannade där en stund innan sängen ropade och det blivit ljust ute.

Ställde klockan på elva imorse för att komma upp i tid om det var fint väder, och gissa vi har faktiskt lite solsken :) Så nu ska jag göra mig redo för stranden och ta med mig en bok. Ser framemot lite egentid, har inte haft det riktigt sen jag kom, förhoppningsvis tittar jag inom gymmet också. Ikväll är det stor personalfest... Alla som jobba inom resturangbranchen här ska ha fest på Bohes med gratis dricka, vår manager har laddat upp med minttabletter och cleareyes för imorgon, börjar nämligen sju imorgonbitti och festen är mellan 00-04. Lär inte bli någon sömn alls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar