måndag 6 december 2010

svansen mellan benen?!

Vilken kväll. Något av det sjukaste jag varit med om.
Någon skrek fula saker efter någon, någon gjorde slut, någon blev utskälld av högsta chef, någon gjorde bort sig totalt, någon startade slagsmål på dansgolvet, någon sade upp sig, någon fick gömma sig, någon grät, någon var lycklig, någon fick en ny vän.... Lite av kvällen.

Förövrigt gick jag aldrig och la mig utan gick hem och bytade om halv sju, tryckte i mig två no buz (koffeintabletter, något alla lever på här för att palla med) och kände inte mina supersonic ben på väg till jobbet. Drack en kaffe, skakade och mådde apa, tog varje tillfälle jag fick till att ställa mig i frysrummet några minuter, när jag väl hade rast sov jag en timme och sedan var det dags igen. Nu är jag äntligen hemma och imorgon är jag ledig. Tack för det.

Ska dock upp i tid, jag och Maddie ska äta dunderhotellfrukost på jobb sen ska vi åka till fastlandet, Airlie Beach och shoppa. Jag skiter i att jag ska spara, imorgon ska jag shoppa, sen ska jag ta alla extra pass på jobb, för jag behöver inte vara ledig mer och ställa till det för mig.

Men trots den smula ångest jag har från gårkvällen så mår jag fantastiskt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar