tisdag 22 februari 2011

Update

Dalig uppdatering pa sistonde.

Ar alltsa tillbaka pa Hamilton Island och har varit det i en veckas tid, det var tufft att ga tillbaka till jobb och o-livet efter 9 underbara dagar i Bali. Vilket stalle, om jag ska aka tillbaka snart? Yes, hann inte ens uppleva halften av allt jag ville. Forsranningen var otrolig, adrenalinkick och mitt i regnskogen, nagot av det vackraste jag skadat. Bilder kommer snaaart fran resan sa uppdaterar er mer om det da.

Veckan som gatt har till mesta dels bestatt av jobb och filmkvallar, igar var min forsta lediga dag efter semestern och den spenderades forst i Airlie Beach och pa kvallen akte jag och 6 tjejer ut pa en bat som tog oss mellan nagra av dom 64(?) oarna i Whitsundays, at treratters & drack vin till solnedgangen. Underbar kvall. At aven kangaroo for forsta gangen i mitt liv, och jag maste erkanna, det smakade ypperligt gott.

Tog ett extra pass imorse, maste borja spara pengar igen...Suck.
Ikvall ar jag i alla fall ledig och det vankas fest, all personal som ar ledig ar inbjudna till ett event dar pris ska delas ut och massa lekar ska lekas. Gratis mat & dryck. Dresscode: rod, bla, gul, vit, malet ar att man ska komma hem i enbart 1 farg... ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bege mig till Laura for att gora mig redo for kvallen.

Ps, har ar forbaskat varmt just nu, kan knappt vanta tills det blir "vinter", har inte burit tjocktroja eller byxor sen jag kom hit (inte ens pa kvallarna), sug pa den ni ;p

Senaste veckan har jag ocksa stott pa en och annan orm. Vanligtvis ar det traormar som ar langa och grona och inte farliga, men sist stotte jag pa en brun jakel precis utanfor var korridor och tydligen ar dom vaaldigt farliga.
(80% av alla ormar som kommer fran Australien ar farliga) Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar