måndag 28 februari 2011

vill inte att mitt visum ska gå ut i slutet av oktober...

Jobbat 05-22 idag, jag är jäkligt trött. Underbar sovmorgon imorgon och börjar inte förrän 11, halleljua. 1 mars imorgon dessutom, tiden går otroligt fort och jag har snart varit här i 4 månader. Planerna för vad som ska hända härnäst börjar smidas och som det ser ut nu blir det roadtrip längs östkusten och sedan tåg genom hela Australien, från Adelaide till Darwin, så himla häftigt. Men det är inte förrän i juni och mycket kan hända innan dess...




Hittade bilder från dagarna innan jag åkte, jag och Ullis hade förfest med hotshots och rockmusik. Saknar alla underbara människor där hemma, önskar att jag hade kunnat dela mina upplevelser med er här.

2 kommentarer:

  1. Jag håller med ovannämnda kommentar, vem kan inte sakna dig? Fyra månader har ju gått skit fort men samtidigt långsamt...alldeles för länge ändå på något sätt. Som sagt, saknar dig!

    SvaraRadera