onsdag 2 mars 2011

I hjärtar Oz

Några få bilder från Australia Day;
En och annan öl för mycket?
Jag och Adrianna, hon kommer från Colombia och lär mig spanska för tillfället, jag ska bli grym!
Tony & Ebony
:)
Började jobba fem imorse, jag och Ebony var på hugget och hela dagen har skrattats igenom till vi slutade 9 ikväll, vi har även slutit en packt, och vi har fått med oss Katelyn & Holly. Idag börjar vårt nya liv, eftersom vi båda lämnar om 9 veckor är det dags att komma iform haha. Så vi har skrivit ner allt vi får och inte får äta/göra och satt upp det på jobb. Sagt till alla kockar att vi går på diet. James som vi jobbar med ska ha bootcamp med oss på söndag nere på stranden, han kallar sig själv militär så vi får se om det blir blodsmak i munnen eller inte. Haha.
Har precis kommit hem från en lång powerwalk, så mycket behagligare när solen gått ner, men nu måste fröken sova, kl är 23 och jag börjar 7 imorgon bitti, vi har tänkt träna innan dess, frågan är om vi lyckas? Oh yes.
Jobba, jobba, sova, äta träna, jobba. That's my new life för tillfälligt, men gud vad jag mår bra och gud vad jag älskar detta land.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar