tisdag 22 mars 2011

This Life

Godmorgon alla sköna hönor.
Gissa vem som har sovmorgon och lapar sol med morgonkaffet? Bättre start på dagen får man leta efter.
Ett pass kvar sen är min 70 h vecka över. Thank God. Igår hade jag jag kvällen fri så jag och Ebony gick till gymmet för ett spinningpass, herre jävlar, nu känns det att jag lever igen. Ska pillra mig dit idag igen på min rast, lika bra eller hur? :)
Hamilton Island börjar komma igång igen, denna veckan kommer 50 nya personer, Holly ska få en ny roomie idag och gissa vart hon kommer ifrån? SVERIGE. Spännande.

Igår ringde jag en kär vän hemmifrån, visste att något inte stod rätt till, och igår var första gången sen jag kom hit jag fällde en tår. Står inte ut när jag vet människor jag bryr mig om inte mår bra. Värsta jag vet. Ta hand om er kära ni. Jag tänker på er!

1 kommentar:

  1. Jag är så otroligt glad att du ringde, det gjorde min dag <3

    SvaraRadera