torsdag 6 oktober 2011

live from Brissy

Efter 10 h bussfard fran St George ar jag nu framme i Brisbane, sitter pa ett hostel och ska snart ga och lagga mig, har sa klart inte kunnat sova pa hela vagen och igar blev det ratt sent...
Mina kara vanner pa farmen som jag redan saknar, Louise, Nicola, Beccy, Fiona, Duncan & Damiano, det var tarfullt nar jag sa hejda idag, men jag kommer traffa dom snart igen! Duncan satte huvudet pa spiken igar genom att fanga en kackerlacka som kom springandes, doppade den i sas och tuggade i sig den. Herregud vilken kvall.

Imorgon flyger jag till Sydney 07.25 sa det blir upp tidigit imorgon. Langtar som bara den, att fa traffa Ebony som ska hamta upp mig pa flygplatsen och hanga med henne hela formiddagen och sedan checka in mitt nya boende som jag inte ens sett en bild pa, men jag litar pa Sophie :) Hehe.
Na nu somnar jag snart. Vi hors nar jag installerat mig i Manly.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar