måndag 3 oktober 2011

OM

6 dagar kan jag ansöka om mitt visum, hur lång tid det tar innan man får svar är olika, kan ta några timmar, dagar eller veckor. Jag vill inte ens tänka på vad jag gör om det inte blir bekräftat, jag planerar efter att få ett grönt godkänt!
Men planerna är då allt lite suddiga, jag har verkligen lärt mig att leva en dag i taget här och den dagen då detta är över har känts så långt borta att jag inte tagit mig en ordentlig funderare på vad jag vill göra.
Byron Bay har stått högt på listan och jag vill fortfarande dit, men jag tror inte det är rätt tidpunkt. Jag saknar citylivet, puls, inspiration samtidigt som jag vill ha surfarlivsstilen, så jag tror att i slutet av denna veckan flyttar jag ner till södra NSW, vart exakt får jag reda på senare idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar