måndag 3 januari 2011

Best day ever.

Kan man annat an alska lediga dagar? Tanken om att ha en vit manad tills vi aker till Bali sket sig redan andra dagen. Efter kvallsdopp i poolen bestamde sig jag och Laura for att ga ut en svang, kl elva battre sent an aldrig och tur var val det for vilken kvall.
Slutade med vin pa en balkongen tills solen gick upp. Gick hem och la mig sex pa morgonen och halv nio ringde Maddie och tyckte att vi skulle ga till jobb och ata hotellfrukost, sagt och gjort, jag ar aldrig sen pa att ata haha. Efter stor frukostbuffe madde jag varre an varst sa vi gick ner till stranden och dega nagra timmar. Laura tyckte vi skulle komma ner till Frontstreet sa vi motte upp henne for lunch haha, matkoma, sedan var det dags for Jetrider...
Tank er jetski fast i bat, den gick hur fort som helst och spinnade runder sa att man nastan flog av. Akte runt hela on och det var fantastiskt roligt, adrenalinkick pa hog niva. Darefter gick vi till Yachtclub och drack drinkar, eller inte jag, jag drack kaffe och kande mig ordentlig :)

Precis hemkommen och tror jag ska ta tag i lite stadning och tvattning for en timme eller tva, jobb imorgon och jag har ingen ren uniform. Jobb en dag sen ledig tva dagar igen, livet ar bra harligt.

Pa onsdag far jag antligen prata med varldens basta van igen, mantro om vi har mkt att uppdatera varandra om :)

LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar