söndag 23 januari 2011

"The sky is the limit, if you can dream it, you can achieve it"

Jobb ar mitt mellannamn numera och jag haller pa att tuppa av sa trott jag ar. Jobbar galet mycket denna veckan, men jag far skylla mig sjalv, jag har sjalv valt att jobba extra och jag maste forsoka spara sa mycket som mojligt. 11 dagar kvar till Bali och jag funderar pa att jobba varenda dag fram tills dess, dvs 20ish dagar irad, kommer jag att palla?
Jag har iaf varit duktig och inte festat nagot pa alldeles for lange, det tog emot sa mkt att jag ville borja grata igar nar jag horde alla partypeople pa balkongen. haha. Men Bali kommer bli hysteriskt sa jag bor halla mig tills dess.
Alltsa, livet bestar endast av jobb och lite somn just nu, men det ar det vart for varenda dollar jag tjanar ihop gar till aventyr och hur mycket battre kanns det inte nar jag jobbat hart for det.

Naval, nu maste jag sova en timme innan det ar dags att ga tillbaka till jobb.

May, October...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar