fredag 7 januari 2011

ska forsoka vara ordentlig och trakig.

Fredag och mina tva lediga dagar ar over. Nu jobbar jag tills nasta lordag, men det kanns bra, har nastan saknat jobb lite under mina lediga dagar. Dessutom ar det inte langt kvar tills vi aker till Bali sa jag kan gott jobba lite :)

Har haft underbara dagar, bbq, stranden, poolparty, togafest och massa annat skojsigt, men pricken over i:et var anda att fa prata lite med Ullis pa Skype. Underbara manniska.

Har precis jobbat 07.00-11.30 har en lang rast till 17.00, tankte att jag skulle ut och ga fast att det ar svinvarmt ute, har blivit alldeles for mycket av det goda pa senaste. Ska bara samla krafter...

Helg som sagt men Emelie ska inte ga ut, jag ska lasa in mig pa rummet, och inte ga ut forran nasta helg, hur ska detta ga? Jag ska iaf prova pa att vara en fornuftig flicka. Wish me luck.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar