söndag 5 juni 2011

för ett år sedan...

Idag har jag befunnit mig St George i en vecka. Det har varit en väldigt lärorik vecka. I början av veckan ringde jag mor min och grät. Detta var det värsta av det värsta. Men vet ni vad, den inställningen håller inte. Man måste alltid göra det bästa av situationen.

Förutom att mina händer är förstörda och att jag ligger inne med värsta solglasögonbrännan så har jag det rätt bra här i ingenmansland. Mer än bra. Desto fler ställen man besöker ju tryggare blir man i sig själv.

Tro det eller ej, men jag hade den bästa födelsedagen med mina 16 närmsta vänner. Haha. Nickboss ordnade stort kalas med alldeles för mycket mat, tårta, öl och hemmagjord 85% sprit. Alla vi backpackers aka farmare njöt av att inte slita och det resulterade i 16 pers däckade överallt och ingenstans.


Åhhh livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar