söndag 12 juni 2011

jag vill inte.

Livet rullar på här i St George, har en ny vän från Israel som jag är väldigt tacksam över. Hårt slit varenda dag och mina händer är mer eller mindre förstörda. Nåväl, jag har all tid i världen att tänka igenom saker och ting när jag jobbar (tror jag har gått igenom mitt liv 7 ggr) och jag tror min tid här har fått mig att komma fram till ett och annat. Jag inbillar mig iaf att det gör mig gott att vara här. 5 dagar kvar av jobb, sedan har jag iaf avverkat 21 dagar av mina 88 dagar jag måste jobba på en farm.

Ont i magen har jag inför vad som komma skall.

1 kommentar:

  1. Detta fixar du! Du är ju Emelie Nilsson, glöm inte det. Tjejen som tar sig fram i världen på egen hand ordnar detta också. Får dig säkert att bestämma dig för att din framtid är inte som farmare men kanske som farmarefru... Stå ut nu! Snart väntar Sverige på dig! Kram<3

    SvaraRadera