söndag 24 april 2011

ångesten stiger

Vilken kväll jag hade igår, kabom. Käkade på fin stek på steakhouse, drack espressomartinis, förfestade i b-block, dansade så att svetten rann på klubben, och kvällen avslutades med ett leende på läpparna. Detta resulterade i att jag vaknade upp tre på eftermiddagen, suck, skulle egentligen ut och fiska med M & D men istället fick jag dra mig in i duschen och sedan kila till jobb. Kom hem för en stund sen, tvättat och städat lite, allt för att dämpa ångesten över allt jag måste göra.
Två veckors jobb kvar och jag har en del att stå i;
skriva nytt cv, söka jobb, kolla upp boende, bestämma mig för vad jag ska, lägga upp en budget, aktivera mitt nya kort, packa, skicka hem saker, göra allt på ön jag skjutit upp, sortera och reda ut massa viktiga papper som måste skickas in osv.

Men jag pallar fan inte börja ikväll, så istället tackar jag för idag och ställer klockan på 06.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar