lördag 9 april 2011

Äntligen lördag

The Yacht Club
Som jag längtat efter denna stund, slutade jobba tre idag och gissa vem som är ledig enda tills måndagmorgon?


Igårkväll efter jobb kände jag mig flitig och duktig, gick till gymmet och körde core & stretch pass sedan blev det lugn hemmakväll med Step up 3 som sällskap. Kan vara världens bästa dansfilm?

Började jobba 07.00 imorse, tidigt nog kan tyckas, men istället var jag pigg och alert (not) 05.00 eftersom James körde ett bootcamp pass med mig och Ebony. Fy fan säger jag bara. Kände mig värre än folket i Biggest Loser. "I'll give up" var det enda som kom ur min mun den timmen. Haha. Så gott folk, jag är ganska trött nu, skulle gärna sova en timme eller två, men ska faktiskt gå till gymmet igen och prova på yoga.


Ikväll, då jäklar. Först middag på the yacht club med tjejerna från jobb. Ser fram emot det något otroligt. Sedan blir det uttgång. Temat på Bohes är Trafic light party. Dvs, man ska bära grönt, gult eller rött, och tydligen ska det vara några b-kända dj:s. Så "alla" ska ut och jag har en ledig dag imorgon. Hipp hurra vad jag är lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar