torsdag 21 april 2011

busigt

ar pa jobb och far verkligen inte vara inne pa datorn har. haha. jobbar 07.30-21.00 igar och idag. Igar var det sjukaste jag varit med om, vi var fullbokade ganger tio och tog emot ca 230 matgaster, alla tre ratters sa klart. Men det ar gott, alskar nar det ar mycket att gora. Igar gjorde jag dessutom det varsta man kunde gora, det pinsamaste. Sa himla typiskt mig. Hhaa. Mannen, myten, legenden, som ager on, kommer in och ber om kaffe, sjalvklart fragade jag om han ville satta det pa sitt rum eller betala kontant eftersom jag trodde han var gast. Da fick man den, do u know who i am? Ohm nope. Fick det ganska tydligt forklarat for mig vem det var, men smidig som jag ar fick jag honom till att le at handelsen. Puhh. Fin start att borja dagen pa nar man ar sa bakfull att man vill lagga sig ner och grata. Naval.

Maste visa er alla bilder fran helikopterflygningen ocksa, vilken upplevelse.

2 kommentarer:

  1. Emelie, underbara Emelie. Jag vill se massor av bilder! Helst av allt hade jag velat träffa dig men man kan inte få allt här i världen. Saknar dig! Lev livet och ta hand om dig, pussss!

    SvaraRadera
  2. en stor påskKRAM från mig, Emelie ha det stort. Väntar på bilderna, Kram Jonas

    SvaraRadera