tisdag 5 april 2011

my day

Började dagen med ett frukostpass, slutade runt tolv och sov ett par timmar för att sedan gå tillbaka till jobb för en timmes kurs. Lärorikt och kul. Sedan var jag och Ebony flitiga på gymmet. Ikväll blev det middag hemma hos Laura & Sarah, enda gången jag får hemmalagad mat är hos dom. Haha. Lite vin på det sedan blev det personalbaren med dom bästa, där en tvkanal var och filmade, dom filmar saker man måste göra innan man fyller 30 och tydligen är jobba på Hamilton Island en sak att bocka av på listan. Nu ligger jag i sängen och försöker sova, går så där, hade det inte varit för att min mage tar kol på mig och att jag börjar jobba om 4 timmar hade jag stannat... ÅH jag vill inte lämna mitt paradis här, och framför allt inte skiljas från människorna jag träffat. Heartbreaking. 4 timmar var det ja, och förresten 5 månader sedan jag lämnade Sverige.

1 kommentar:

  1. Tiden går fort när man har roligt :) Jag saknar dig stich, och det vore kul att få träffa dig snart! Puss

    SvaraRadera