torsdag 12 maj 2011

hejdå

Sitter på flygplatsen med Adrianna och David nu. Dricker öl och lyssnar på musik. Åt frukost med alla vänner i morse och att säga hejdå gång på gång gör fan ont i själen. Har redan gråtit två gånger idag. Usch. Dessa 6 månader har nog utan att ta i varit dom bästa månaderna i mitt liv hitills. Åhh vad tacksam jag är över alla underbara människor jag lärt känna.
Fan vad jag inte vill lämna just nu. Men samtidigt är jag så exalterad över Sydney och kan inte vänta tills jag får se Ebony igen på flygplatsen.

Fast att jag skickat en stor påse och en kasse så hade jag ändå 6 kg övervikt, 90 dollar, score. Men världens bästa D tog hand om det. Åh mina vänner.

Vi hörs när jag är redo för nästa äventyr. Älska livet <3 cheers.

1 kommentar:

  1. Underbart Emelie, fortsätt så! Massa kram Jonas

    SvaraRadera