onsdag 18 maj 2011

when u're lost u truly find yourself













Livet här härligt och stillsamt här i Saratoga. Mycket film, sömn, fotboll och cola. Idag ska jag och Eb dock hämta KatelynColorado på flygplatsen. Lär bli halligalli i en vecka och förhoppningsvis kommer Joanne & Jessi från Hammo också över ikväll innan det blir utgång. Vädret är underbart, inte för kallt och inte för varmt, men kvällarna är förjäkliga. Svinkallt. Men det är ju trotsallt höst/vinter här nu.


Tackade nej till lägenheterna i Bondi. Anledningen till det är för att jag kommit underfund med att jag vill få mitt farmaliv gjort. Lättre sagt än gjort. Inte riktigt säsong just nu här i NSW, frågan är dock om jag ska ha is i magen och vänta eller flytta till en annan stat där det finns mer farmjobb..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar