måndag 16 maj 2011

tim&tam



Idag har jag utforskat Sydney och gud jag är kär. Surry Hills, Paddington och framför allt Bondi. Kollat två lägenheter idag, alltid lika roligt. Här kollar man inte standarden, för den finns inte utan allt handlar om vilka människor som bor där, samma visa i London.
Blev lite fäst vid en i Bondi men isf får jag dela rum med 3 andra, vilket jag iofs kan överleva, allt efter mitt rum på Hamilton Island fungerar, när man levt med kackorlacker och delat dusch och toalett med 20 andra i 6 månader så är man inte så fin i kanten. Men vi får se vad som händer...


Eb hämtade mig på stationen efter mitt besök i storstan sedan körde vi hem till hennes bror en sväng för att sedan köra ner i mysiga Terrigal för lite thai mat. Annars så har vi bara underhållit oss med att trycka in tim & tams i huet och tittat film ikväll. Imorgon tar jag tag i livet igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar