onsdag 4 maj 2011

trade

Dålig uppdatering, men just nu är det jobb och försöka uttnyttja den sista tiden till fullo. Igår var det fest och himmlans trevligt. Vi alla sov hos K och kom inte i säng förrän 02.00, lite småjobbigt när klockan ringde 04.00 och det var dags att bege sig till jobb. Två timmars sömn och 05.00-15.00 pass är jag mer död än levande.

Ikväll är det filmmys med Libby, kollar på en spansk film som heter"Trade". Namnet säger det mesta och jag vill bara gråta så hemsk vissas verklighet är. När polisen inte ens är en trygghet och någon man kan förlita sig på, vart ska man då vända sig... Jag vill jobba för en organisation mot människohandel i Syd Amerika! Yep, ännu en punkt att bocka av på min lista "att göra innan jag tackar för mig".

Tillbaka till filmen, imorgon jobbar jag 05-15/18-22 dödarpass men efter det är det hyffsat chill och jag har endast få arbetsdagar kvar och en vecka kvar på ön. Mixed feelings.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar