fredag 6 maj 2011

loveit

Jag överlevde gårdagens pass, kanske mest för vi hade bästa teamet på kvällen. Efter jobb hängde vi hemma hos David innan vi bestämde oss för att gå ner till TopBar, min och Ebonys sista Topbar...
Imorse vaknade jag av att klockan ringde och 30 min senare satt jag på båten över till Airlie, mötte upp Libby för lite vintageshoppning, slutade med två fulla kassar. Och allt blev ynka 30 dollar. Älskart!
Vi kom precis hem, ska sova en 45 min innan det är dags att bege sig till jobb. 3 dagar kvar, sen är jag arbetslös? Mja, några bollar i luften är där.

Nåväl, får se om jag går ut ikväll, imorgon är utgången med stort U. Back 2 school party och en födelsedagsfest som kommer slå allt tio ggr om. T & D har hyrt ett hus som kostar 5000 dollar, dvs 35 000 kr för tre nätter, och "alla" ska dit. Haha. Åh kommer bli bästa sista lördagen på Hamilton Island.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar