måndag 8 november 2010

Bye bye Brisbane

Jag vaknade 06.00 och klockan är nu 18.00, och håller på att somna vid datorn.
Idag har jag varit på möte på banken som det så fint låter, gud vilken skillnad det är på service och service, människorna är så himla rara och hjälpsamma här.
Nu har jag fixat kontokort, sparkonto, internetbank och fört över pengar från mitt svenska till australienska kort, babysteps...

Tar tåget till flygplatsen vid sju imorgonbitti, äntligen är det dags att flyga ut till ön där jag ska jobba. Skönt att komma till rätta, men samtidigt är jag skiträdd. Jag är verkligen inte den stålkvinnan som inte är rädd för något som jag tror att jag är ibland.

Men det löser sig, och gör det inte det så finns det alltid andra vägar att ta.
Nästa gång vi hörs så är jag på Hamilton Island, wish me luck!

xx

2 kommentarer:

  1. Lycka till! Vet att det finns stål och mod i dig! Förutom i ditt hjärta som är fyllt av guld och godhet! Kram<3

    SvaraRadera
  2. Jag vet du fixar detta Emelie!

    SvaraRadera