måndag 15 november 2010

"if you snooze you lose"

Har haft en underbar dag. Tog båten in till fastlandet tio imorse för att senare ta en buss till Airlie Beach, shoppade täcke, kudde, lakan, handduk osv... Köpte mig även ett par nya flipflop och två kjolar. Efter en lång shoppingrunda orkade jag inte mer utan tog båten tillbaka till mig regniga ö. 79mm idag, klå det.

Har städat och rensat och gjort vårt lilla rum så hemtrevligt som det går. Ska snart krypa ner i sängen och sova. Tidig morgon imorgon. För varje dag som går känns allt mer och mer rätt. Det är underbart att inte veta vart framtiden tar en.

Men så länge jag är på denna ö ska jag göra så mycket som möjligt förutom jobba aset av mig. Gymmet ska jag banne mig ge mig an imorgon, det finns även art classes, ska kolla upp det mer :) Måste även ta mig till Whiteheaven beach snart, ska vara en av världens finaste stränder och ligger jämte oss skulle jag tro.

Eftersom jag blev tillfrågad om att gifta mig igår för att få dubbla medborgarskap så behöver jag kanske inte stressa så mycket ;)

Lovar att lägga upp bilder snart.
Och tacka vetja facebook och skype som ser till att jag kan hålla mig uppdaterad och få möjlighet att prata med alla underbaringar. Miss u a lot.

1 kommentar:

  1. Ett frieri direkt första veckan är ju imponerande! Ser fram emot dina bilder! Tack för att du förgyller min dag med din mysiga blogg! Lev livet! Kram<3

    SvaraRadera