tisdag 23 november 2010

swedeeee

jobb 07.oo-21.30 med en rast där emellan, så då passade jag på att lägga mig vid poolen och läsa en tidning, första dagen jag har sett solen vara framme hela dagen. Döööö skönt. Regnperiod här och det kommer regna fram till mars, april, känns lagom kul så det gäller att passa på medans solen är framme. Idag har jag dessutom varit på ön i två veckor, känns som två dagar lika mkt som två år? weird.
Efter jobb ikväll gick jag ner till poolen där det var bbq och födelsedagsfirande innan det var dags att gå till rbar, vilket är en bar som endast är för personalen på ön, fett ös varje tisdag och idag var det liveband, skit trevligt men eftersom jag börjar jobba sju imorgon så tyckte jag det var dags att gå hem i tid, typiskt nog skulle det börja ösregna just då, men som tur är så har jag lärt känna en kille som jobbar i baren och kunde ge mig ett paraply. Nu måste jag sova, om fyra timmar ringer klockan igen och då är det dags för en ny jobbdag.

love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar