måndag 22 november 2010

monday


Här lever man i en helt annan värld så ibland kan det vara skönt att besöka den andra världen jag älskar, modevärlden. Elin Kling i New York, en fotografering för kommande vår. Jag fick gåshud när jag såg denna utstyrseln. Jag fullkomligt älskar det.
Idag har varit en delvis jobbig dag, vi hade övermycket att göra på jobb imorse (börjar 7 varje dag) sen hade jag en kort rast, kom tillbaka till jobb och kändes som att jag skulle svimma och spy på samma gång. Bad om att få gå hem, vilket jag som tur va fick.
Ikväll har jag och Olivia gått upp till "One three Hill" nästa högsta toppen här på ön (nästa gång ska vi bestiga berget), underbar utsikt, sedan gick vi hem svettiga och äckliga och hoppade i poolen och simmade lite. Hjälpte att komma ut och få lite luft, och att få kvällen ledig framförallt.
Jobbar dubbla shift fram tills på lördag då jag äntligen är ledig.
Olivia gick precis, har kollat finalen av X-factor, haha. Klockan är tio och det är dags för lite sömn. Hoppas att allt är bra där hemma och på GC <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar